ordrer

Vores produkter sendes via et pålideligt og gennemprøvet logistikfirma. Vi garanterer hurtig og punktlig levering.

Skulle din ordre desværre indeholde fejl eller mangler, så beklager vi meget.
Fortrydelsesret
Der er ingen returret på gardiner, som er skræddersyede efter dine vinduers mål. Standardvarer kan returneres op til 30 dage efter modtagelse.

Hos PlisseArt stræber vi altid efter at få produkterne leveret til kunderne så hurtigt som muligt. Leveringstiden er angivet for det pågældende produkt. Der kan dog i visse situationer forekomme forlænget leveringstid. Varen leveres normalt indenfor 5-18 hverdage. Er en vare forsinket, vil du, såvidt muligt, få besked via e-mail eller telefon.

Fragtprisen afhænger af varernes størrelse, vægt og din leveringsadresse. Du kan beregne fragtprisen for din ordre ved at navigere til indkøbskurven.

Efter bestilling vil du modtage en sms/email med en bekræftelse af hvornår din ordre kan afhentes.


På afhentningsdagen modtager du en e-mail/sms med oplysning om, at din ordre er klar til afhentning. Medbring e-mailen/sms med ordrebekræftelsen. 


Hvis en anden person afhenter din ordre for dig, skal du sørge for, at de husker ordrebekræftelsen og ID (kørekort eller pas).

Bestil TID

Rådgivning, opmåling samt udarbejdelse af et tilbud er gratis.
Få et uforpligtende tilbud:
Vi tilbyder at sende en konsulent ud og lave en opmåling og en snak om hvad der findes af muligheder for netop Jeres vinduer og døre.
Efter besøget fremsendes skriftligt tilbud på mail på den ønskede løsning. Du vælger selv om du vil accepterer eller afvise tilbuddet.

Når vi foretager en opmåling er der altid garanti på der er lavet en korrekt opmåling.
Udfyld gerne formularen herunder, så vil vores konsulent kontakte dig 1-2 dage før besøg for at aftale et tidspunkt.

Vores konsulent medbringer alt der bruges til opmålingen samt materialeprøver, så det er muligt at se det rigtige stof.
Det eneste vi Beder dig om at sørge for er, at vi har nem adgang til dine vinduer så vi har plads til opmålingen. (det betyder at blomster og nips tages væk fra vinduet og at der er plads foran vinduet)

  1. Det er gratis at få besøg(på Sjælland) af gardinmænd fra PlisseArt, men det koster 359 kr. hvis vi kører forgæves.
  2. Afbud skal meldes senest dagen før (inden kl. 12.00) den aftalte tid.
  3. Afbud til mandagens aftaler skal dog ske senest torsdag inden kl. 12.00.
  4. Under møde er der også fremvisning af stofprøver i dit eget hjem, opmåling af professionel montør
  5. Det første møde med vores gardinkonsulent er altid gratis, ønskes der flere møder faktureres dette med antal timer mødet foregår samt kørsel. Dette krediteres dog ved en endelig bestilling.
  6. Et gratis møde med vores gardinkonsulent eller montør kan kun bookes på hverdage mellem 8:00-16:00. Møder der ønskes senere eller i weekender vil der blive opkrævet et gebyr på 349kr/time.
  7. Du er selv ansvarlig for at der er fri adgang til alle vinduer for vores gardinmænd under besøg.
    (Du skal også undgå at blokere døre og vinduer med ting og sager, som gør det svært at komme til.- du bør fjerne alle blomster, krukker, dekorationer små ting fra vinduesrammer og rundt om vinduerne, så vores konsulent har plads til at arbejde ved vinduerne)
  8. Vores forretning kører primært på Sjælland (gratis besøg tilbydes kun på Sjælland) men vi besøger dig gerne i resten af Danmark/Sverige/Tyskland. Her opkræves dog for kørsel samt bro/færge udgifter.
  9. Vær opmærksom på at et booket besøg fx mellem 8-10 betyder at vi kan komme på et givent tidspunkt i dette tidsrum. Vores konsulent vil dog kontakte dig 30 minutter før ankomst.

betalinger

Du kan nemt og bekvemt betale for din ordre. Vi anbefaler den øjeblikkelige betalingsmetode MobilePay

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser

Vi tilbagefører dine penge, så snart vi har modtaget og kontrolleret din returnering.

generelt

Du kan nemt samle snorene på dit gardin igen hvis børnesikringen springer.

Mørklægning betyder at stoffet i sig selv ikke tillader at lys kan gå igennem (tjek at der på ordren er valgt stof der blokerer 100 % lys og ikke stof der findes stof kalder blackout men som kun blokere 70%)
Ved single plisségardiner er der huller til snoren her kan der heller ikke garanti for 100% blokering af lys.
Det er aldrig muligt at få gardinet til at slutte helt tæt i siderne, derfor kan der komme lys ind ved siden af gardinet.

Gardiner der er placeret tæt op af ruden og kun trukket halv ned, øger risikoen for termisk brud. Det samme gør møbler, puder og udstillingsvarer placeret tæt på, eller helt op af glasset.
Termisk brud opstår når glas udsættes for uensartet varme og der herved opstår store temperaturforskelle i glasset.
De varme områder forsøger at udvide sig, mens de koldere områder forhindrer udvidelse. Temperaturforskellen mellem midterfelt og randfelt overstiger en vis kritisk grænse, der afhænger af glastype og glaskvalitet.


Du kan læse mere i https://www.glasfakta.dk/viden/facader/funktioner-og-begreber/termisk-brud/

GRATIS PRØVER

Bestil gratis stofprøver for at se, hvordan dine nye plisségardiner i en bestemt farve vil se ud i dit hjem, så du kan vælge den rigtige farve til dig!

KONFIGURATOR

Hvis du ønsker at designe de perfekte plisségardiner til dit hjem, kan du gøre det i et par enkle trin ved hjælp af vores onlinekonfigurator!

MONTERING

Hvis du ikke ved, hvordan du installerer dine nye plisseringer korrekt, kan du kontakte os, og vi vil udføre den professionelle installation for dig.

LAV EN AFTALE OM EN MÅLING

Ring til os, så kommer vi ud til dig og tager en professionel opmåling af dine vinduer, så dine nye plisseringer passer perfekt til dem.