Send os en e-mail : info@plisseart.dk Vi bestræber os på at besvare din henvendelse inden for 2 hverdage Man-tors: 08.00-16.00 Fredag: 09.00-14.00 Lør-søn: Lukket
Handelsbetingelserne Ved genbestilling eller forskudt ordre leverance kan der forekomme nuanceforskel.
Reklamation / Fragtskade Skulle din ordre desværre indeholde fejl eller mangler, så beklager vi meget. Fortrydelsesret Der er ingen returret på gardiner, som er skræddersyede efter dine vinduers mål. Standardvarer kan returneres op til 30 dage efter modtagelse. Ved returnering/ reklamation/ fragtskade af varer kontakt os på: info@plisseart.dk For at kunne behandle reklamationen er det nødvendigt, at du vedhæfter billeder af fejlen. Ifølge købeloven har sælger ret til at få gardinet retur for at kontrollere en evt. reklamation. Udgiften til dette dækker PlisseArt, men kun hvis reklamationen bliver godkendt. Indsendelse af produkter skal dog aftales med vores kundeservice først, og udgiften skal accepteres af PlisseArt inden du sender gardinet til os.Vi ønsker at hjælpe dig med din reklamation hurtigst muligt og med mindst muligt besvær, og vil derfor altid spørge efter billeder/film af produktet og fejlen. Hvis det er muligt at eftersende en reservedel eller lignende, så gør vi det. Det vil kun være ved tvivlsspørgsmål, at vi ønsker et gardin retur.
Transportskade: Alle transportskader skal meldes senest 5 hverdage efter modtagelse af varen. Du bedes vedhæfte billeder af produkterne samt den beskadigede kasse, hvor man tydeligt kan se label med trackingnummer.
Bestilling På www.plisseart.dk kan du kun bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os. Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.
Kan jeg ændre eller annullerer min bestilling? Som udgangspunkt kan du ikke ændre eller annullere din bestilling efter du har bestilt den. Dog vil vi gerne forsøge at hjælpe, hvis gardinet ikke allerede er sat i produktion.
Hvordan betaler jeg for mine gardiner? Vi tager gængse kreditkort. Betaling kan ske med Dankort, Mastercard, VISA, VISA Electron, Mobilepay, Faktura.
Levering og leveringstid Hos PlisseArt stræber vi altid efter at få produkterne leveret til kunderne så hurtigt som muligt. Leveringstiden er angivet for det pågældende produkt. Der kan dog i visse situationer forekomme forlænget leveringstid. Varen leveres normalt indenfor 5-18 hverdage. Er en vare forsinket, vil du, såvidt muligt, få besked via e-mail eller telefon. Ønsker køber at varen leveres uden at modtager er hjemme, kræves der en forudgående aftale herom. Køber bærer enhver risiko for varen, når den er stillet på købers adresse. Er produktet leveret til en pakkeshop og afhenter du ikke inden 7 dage, returneres dit produkt og du skal selv betale for at få det tilsendt igen. Prisen for leveringen afhænger af produktets størrelse og vægt, inklusive de valg du træffer om leveringsmetode, når du afgiver din bestilling. Du kan se prisen på leveringsvalgssiden. Hvis der forekommer ekstraomkostninger for leveringen af din ordre, som for eksempel hvis produktets størrelse ellers vægt overskrider leveringsfirmaets begrænsninger, eller hvis der skal leveres til et afsides sted, kontakter vi dig, og du vil kunne vælge, om du vil fortsætte forsendelse af din ordre eller selv afhente den hos os. BEMÆRK: Er du ikke hjemme, og dette kræver en ekstra udkørsel fra fragtfirma, betaler du som kunde selv for dette.
Hvor lang garanti har jeg på varen? De varer du køber, er omfattet af 2 års reklamationsret. Fejl og mangler på varen dækkes, samt skader opstået på grund af fabrikationsfejl. Opståede skader på grund af forkert brug dækkes ikke.
Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme når pakken bliver leveret? Hvis du ved, at du ikke vil være hjemme i dagtimerne, kan du i bestillingen afkrydse om pakken må lægges i eksempelvis garagen. Hvis du allerede har bestilt gardiner og ikke har afkrydset en af valgmulighederne, får du ved forgæves levering en seddel i din postkasse med anvisninger om, hvordan din pakke kan afhentes på det nærmeste lager. Køber bærer enhver risiko for varen, når den er stillet på købers adresse.
Kan jeg få besked om hvad tid fragtmanden kommer? Det er desværre ikke muligt at angive et præcist tidspunkt, hvor fragtmanden vil komme. Tidsintervallet er kl. 8-17. (Du kan evt. angive, at du ønsker pakken sat i carporten, hvis du ikke er hjemme eller få den leveret på din arbejdsplads)
Kan jeg ændre leveringsadressen? Ja, indtil du modtager en email med en leveringsdato. Herefter skal du kontakte den pågældende fragtmand direkte, når du modtager et trackingnr og et telefonnummer.
Får jeg besked når mit gardin er produceret og bliver afsendt? Ja, den dag dine gardiner bliver afsendt, vil du modtage en mail med besked.
Hvis du ikke fandt svaret på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på email: info@plisseart.dk
Gardiner på mål Gardiner produceret efter dine mål har produktionsmargin på +/- 3mm.
Billeder og stofgengivelser Alle billeder og stofgengivelser er vist så præcist som muligt. PlisseArt kan dog ikke garantere at farven/nuancen på billederne er identisk med produktetsfarve. Dette skyldes, at farver kan variere efter indstillingen af den lokale skærm/enhed, som viser disse billeder.
Mål: Skal opgives som færdige mål.
Klageadgang Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til: info@plisseart.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Nævnenes Hus Toldboden 2 8800 Viborg www.naevneneshus.dk